Hulp nodig? 030 - 231 53 14
Ons kantoor is op werkdagen geopend van 8:00 tot 17:00.
Terug
Cursus optimalisatie dienstverleningsproces
-

Cursus optimalisatie dienstverleningsproces

Tijden

PO punten

NOvA 4 NJ (PO)

v.a. € 500,- (excl. btw)

Opleidingen incompany?

Al onze cursussen zijn ook incompany beschikbaar. Kijk hier voor meer informatie. 

  • Met veel aandacht voor de actualiteit en toegesneden op de juridische praktijk!
Informatie Cursus optimalisatie dienstverleningsproces Bij het leveren van waarde voor je klanten gaat het niet alleen om juridische expertise maar ook om de balans tussen inhoud, vorm, proces en relatie: de inhoud van het juridisch advies, de vorm en tijdigheid waarin dit wordt aangeboden en het blijvend werken aan je gunfactor. In deze cursus optimalisatie dienstverleningsproces krijg je de handvatten om deze balans te realiseren.

Deze cursus is onderdeel van de leergang ondernemen voor advocaten die uit zes modules bestaat. Je leert onder andere meer over het belang van excellente dienstverlening voor het binnenhalen van vervolgopdrachten en het verkrijgen van referenties via ambassadeurs. Ook komt het kritische moment in het dienstverleningsproces aan de orde waarop de klant zijn waardeoordeel vormt. Sluit jouw dienstverlening aan bij de verwachte dienstverlening van de klant? Hoe meet je klanttevredenheid en -loyaliteit? De cursus biedt inzicht in diverse tools en methodieken om jouw kantoor in te richten met een ‘client service delivery journey’.

Wat leer je?
Na afloop van deze cursus optimalisatie dienstverleningsproces voor advocaten
- Kun je het belang van kwaliteitsmanagement benoemen voor upsell en het verkrijgen van referenties
- Kun je benoemen welke factoren de verwachtingen van de klant bepalen ten aanzien van de dienstverlening
- Kun je uitleggen wat de kritische momenten in het dienstverleningsproces zijn
- Ben je in staat om te beschrijven hoe je klanttevredenheid en -loyaliteit kunt meten

Na afronding ontvang je
Een certificaat van deelname en 4 NJ (PO).


Doelgroep
Deze cursus is ontwikkeld voor advocaten en partners van middelgrote en kleinere kantoren.
Programma Cursus optimalisatie dienstverleningsproces
DatumBegintijdEindtijd
27-11-202012:4517:00
Cursusvorm
De cursus bestaat uit een bijeenkomst van een halve dag die wordt afgesloten met een netwerkborrel.

Docent
Barend van de Kraats is adviseur en interim manager bij The Aligment House en opereert op het snijvlak van strategie, business development en finance. Hij legt daarbij de focus dienstverlenende organisaties, in het bijzonder in de advocatuur. Voor The Alignment House voerde Barend een onderzoek uit naar de behoeften en uitdagingen van kleine en middelgrote advocatenkantoren. Zijn inzichten hebben geleid tot het ontwikkelen van de leergang ondernemen voor advocaten.

Hulp nodig?

030 - 231 53 14 08:00 - 17:00