Vakinhoudelijk ben je inmiddels behoorlijk ervaren. En verder?

Masterclass Meesterlijk Leiderschap **

10,0 Cursisten beoordeling

< Terug naar resultaten

Vakinhoudelijk ben je inmiddels behoorlijk ervaren. En verder?

Data:
23, 24 november 2017 (toon tijden)
Locatie:
Zeist
Doelgroepen:
Advocaat
Ook interessant voor:
Bedrijfsjurist, Fiscalist, Jurist overig, Mediator, (semi) Overheidsjurist, Gemeentejurist, Rechterlijke macht, Rechtsbijstandjurist, Vakbondsjurist
Aantal punten:
NOvA 15 NJ (PO)
Prijs: € 1.495,-
(excl. btw)
  • Met veel aandacht voor de actualiteit en toegesneden op de juridische praktijk!
Wil je deze training met een groep volgen? Vraag dan naar onze maatwerk opties
15
Omschrijving

Omschrijving

Samenvatting
Je werkt al enige jaren als advocaat of jurist. Vakinhoudelijk ben je inmiddels behoorlijk ervaren. En verder? Wellicht heb je behoefte aan een moment van reflectie. Wat drijft jou nu eigenlijk? Welke richting wil je professioneel gezien op, en wat heb je daarvoor nodig?
Misschien wil je jouw overtuigingskracht versterken? Of wil je leren hoe je de sfeer bij onderhandelingen zó beïnvloedt dat overleg nog constructiever wordt? Misschien moet je feedback leren geven, of open vragen leren stellen?

Type
Training.
De training bestaat uitsluitend uit face-2-face bijeenkomsten, duurt twee aaneengesloten dagen (overnachting, diner, lunches etc. inbegrepen in de prijs) en vindt plaats op een centraal gelegen plek in Nederland.

Leerresultaten
Na afloop van de training:
• heb je je zelfinzicht vergroot;
• heb je die verandering in gang gezet die nodig is om uw loopbaan een nieuwe impuls te
geven.

Overig
Deze training is door de NOvA erkend als PE-cursus en levert je 15 PE-punten op.
Deze training is bedoeld voor juristen met minimaal zeven jaar ervaring, die verder willen
kijken dan de dagelijkse praktijk.

• U formuleert uw eigen vragen binnen het kader van psychologie en leiderschap.
Uw trainers, die jarenlange praktijkervaring hebben als bedrijfsjurist, rechter, advocaat, mediator
en managementcoach helpen u hierbij.
• Tijdens de mastertraining krijgt u antwoord op de door u gestelde vragen

Na afloop van de cursus:
• heeft u uw zelfinzicht vergroot;
• heeft u die verandering in gang gezet die nodig is om uw loopbaan een nieuwe impuls te geven.

Reacties van deelnemers vorig jaar:
• Groot compliment voor OSR en de trainers!! De cursus voorziet zeker in een behoefte en heeft bij alle deelnemers zichtbaar beweging tot stand gebracht.
• Nogmaals: een top training op een top locatie.
• Dank aan OSR en de trainers!
• De trainers zijn echt super. Ik heb heel veel aan de cursus gehad.
• Een super cursus met top docenten op een mooie locatie!
• Ultieme gastvrijheid
• De cursus was zeer inspirerend. Geeft een nieuwe impuls aan mijn loopbaan. De persoonlijke benadering maakt dat deze cursus bijzonder effectief is!


Deze mastertraining is bedoeld voor juristen met minimaal zeven jaar ervaring, die verder willen
kijken dan de dagelijkse praktijk.

Programma

Programma

Inhoud
Onderstaand het programma in grote lijnen. Uiterlijk een week voor de cursusdatum ontvang je een uitgebreid programma inclusief tijden.
Dag 1
• Inzicht in handelen als juridisch professional
• Omgaan met lastig gedrag en diversiteit in de juridische praktijk
• Communicatiestijlen en nieuwe gesprekstechnieken voor juristen
Dag 2
• De-escalatie van geschillen
• Feedback
• Meester over emoties
• Leiderschap in de juridische wereld

Werkwijze
• Je formuleert je eigen vragen binnen het kader van psychologie en leiderschap.
Jouw trainers, die jarenlange praktijkervaring hebben als bedrijfsjurist, rechter, advocaat, mediator
en managementcoach helpen je hierbij.
• Tijdens de mastertraining krijg je antwoord op de door jou gestelde vragen

Afronding
Na afloop van deze cursus ontvang je een certificaat.

Materiaal
Voorafgaand aan de eerste bijeenkomst ontvang je van ons het studiemateriaal.

Docenten

Docenten

Frans van Arem


Michael Amende
trainer - mediator

Contact

Contact

Voor meer informatie kun je contact opnemen met één van onze medewerkers van de klantenservice.