Team

Professioneel, betrokken en toegankelijk

Medewerkers OSR juridische opleidingen

Maak kennis met onze directeur - bestuurder, directeur - new business, opleidingscoördinatoren, senior marketeer, administratief medewerker en moderatoren.

OSR juridische opleidingen is een platte organisatie waarin we met het hele team hands-on werken aan een mooi opleidingsaanbod. Alles wat direct van invloed is op ons opleidingsaanbod en de kwaliteit daarvan doen we zelf, ondersteunende werkzaamheden als administratie, ICT, HR etc. hebben we uitbesteed aan experts.

In ons kernteam onderscheiden we de volgende functies en verantwoordelijkheden:

Directie

OSR juridische opleidingen wordt geleid door Petra Jungjohann, MBA en mr. Paul Tillemans. Petra houdt zich naast de aansturing en facilitering van het team bezig met de strategische koers van de organisatie en onderwijsontwikkelingen. Ook is zij er verantwoordelijk voor dat bestaande cursussen en trainingen inhoudelijk en/of conceptueel continue verbeterd worden.

Paul is met zijn juridische achtergrond in staat om nieuwe opleidingen te ontwikkelen en leerbehoeften van organisaties te vertalen in maatwerk oplossingen. Hij is daarmee ook het eerste aanspreekpunt voor docenten als het gaat om inhoudelijk overleg en nieuwe plannen.

Opleidingscoördinatoren

De organisatie van alle opleidingsdagen is in handen van onze  opleidingscoördinatoren  Anoek LaarmanDanique Jongejan, Carmen Heukers, Ischa Fasting en Maya van Trier. Zij hebben contact met docenten en trainers over de invulling van de cursus en het studiemateriaal, communiceren met cursisten over de details van de lesdagen en zorgen ervoor dat de cursusdag optimaal verloopt.

Marketing

Lieke van Spaendonck is onze senior marketeer. Zij is verantwoordelijk voor de website, ontwikkelt mailingen en nieuwsbrieven en coördineert alle marketingactiviteiten waarbij zij inhoudelijk wordt aangevuld door externe experts op het vlak van bijvoorbeeld websiteteksten, video, etc.
Regelmatig wordt marketing ondersteund door een stagiair die door Lieke begeleid wordt. Het komende half jaar is dat Karlijn de Vlieger, student commerciële economie aan de Hogeschool Utrecht.

Administratie

Zonder een goede administratie kunnen cursisten niet worden ingeschreven voor de goede opleiding, krijgen zij geen toegang tot de bijbehorende elektronische leeromgeving (Canvas) en worden certificaten niet verstuurd. Al deze processen en andere administratieve handelingen worden gecoördineerd door Ellen Blonk.

Moderatoren

Ons vaste kernteam wordt ondersteund door een flexibele schil van (rechten-)studenten die als moderator de docenten en cursisten ondersteunen bij alle digitale lesdagen. Zij zorgen ervoor dat alle cursisten aan het begin van de lesdag zijn ingelogd, lossen eventuele problemen die daarbij optreden op, en zorgen ervoor dat de docenten zich kunnen concentreren op het inhoudelijk didactische deel van de lesdag. Dat doen zij door de presentaties van docenten klaar te zetten, de polls tijdens de cursussen uit te zetten, de afsluitende toets klaar te maken en alles wat er bij een digitale lesdag komt kijken. Een aantal van hen springt in drukke periodes ook bij voor de organisatie van cursussen, waarbij zij in de rol van opleidingscoördinator springen. Maak kennis met Ammy kamphuisen, Eva Reus, Fleur Linssen, Francesca Voss, Jelle Raats, Jitske Lamain, Justine Smits van Waesberghe, Juul Alonso Drenth, Layla Charki, Max ten Have, Merel Wiggelo en Thirza Jonkers

Docenten

Je vindt ze niet bij ons team van medewerkers, maar heel belangrijk zijn natuurlijk alle bijna 250 docenten en de trainers die je regelmatig bij OSR aantreft. Zonder hen geen lesdagen, kennisdeling en verbetering van je vaardigheden. OSR heeft geen docenten in dienst omdat zij allen in de praktijk werkzaam zijn als rechter, advocaat, verzekeraar, schadebehandelaar, overheidsjurist of bedrijfsjurist. Juist die combinatie van hun werk als expert en de opleidingen die zij daarnaast bij OSR verzorgen, maakt dat de toepassing van het geleerde in de praktijk steeds optimaal geborgd wordt.